Wednesday, May 17, 2017

~ PERCUMA ~


SELALUNYA aku yang berdepan situasi tersalah menghantar mesej kepada mereka yang tidak berkenaan. Terjadi bila mana ada mesej lain yang masuk ketika kamu sedang asyik dengan mesej sedia ada atau yang sebelumnya.

Namun sebentar tadi, berlaku sebaliknya.

Aku menerima segerombolan mesej yang nyata dan jelas bukan ditujukan kepada aku, namun daripada seseorang yang aku kenali.

Mesej yang bukan biasa-biasa.

Disebabkan notifikasi mesej tersebut tidak disedari aku, maka aku langsung tidak membukanya sehinggalah beberapa notifikasi baru naik bertalu.

Ada permohonan maaf beserta belas ihsan agar aku mengabaikannya dan tidak berkongsi mesej tersebut dengan sesiapa.

Aku senyum sahaja. Tiada sebab untuk aku kongsikan sesuatu tentang orang lain kepada orang lain. Anggap sahajalah aku tidak pernah membaca mesej tersebut.

Dan, yaa.. Scorpio sentiasa berada di paling atas dalam soal-soal itu. 

[Scorpio]

No comments: