Friday, September 02, 2016

~ GILA NOMBOR LAPAN BELAS ~


GILA. Bak kata Andrea Hirata, gila ini punya kategori yang segala satunya. Kegilaan yang menggilakan orang lain, gila no 18.

Dan, yaa.. hari ini aku mengadap manusia yang punya kegilaan ini. Dan, aku hampir gila juga hari ini dek kerana kegilaan itu.

Putaran 24 jam yang berdetak hari ini sangat menggilakan. Terkesan sehingga saat jari-jari ini bercerita di sini. Namun, aku tidak mahu menjadi gila seperti kamu, terima kasih.

[Pem-buka September yang gila]

7 comments:

Anonymous said...

ramai yg jadi gila sejak akhir-akhir ini
gila rasa diri serba bagus dan sempurna
parah...



sfg

Ophe said...

Tertekan.

Anonymous said...

well, ophie...
i am currently is so stressful
with the latest news for my team yesterday

bukan lg tertekan
malah dipersalahkan kiri dan kanan
sdg yg membuat keputusan
bukan badan sendiri

i am being blame like a black sheep...

sigh

sfg ;(

Ophe said...

:( ke bukit monyet

Ophe said...

Black sheep.. Yaa..
Juga aku di sini. Cuma, barangkali pd lain kondisi.

Anonymous said...

entahlah ophie
jika satu tubuh yg namanya terpilih
boleh membentak agar disokong 100%
si tubuh yg sama tak pernah pula
terfikir yang aku perlu adil utk 12 batang tubuh yg lain
apa peduli kalau dlm desaknya
dia turut sama tenggalamkan satu kapal
langsung habis lemas semua rakan-rakannya
nope, this people don't even care
dan bagi mereka ini aku juga perlu jadi seperti mrk
kerana aku ini KAWAN... ya kawan dikala terdesak begini
sebelum tiba hari ini...
aku masih juga dicaci maki di belakang
tidak pula terfikir aku ini KAWAN


langsung kamu pula yang terpaksa menadah mata
baca luah aku yg begini...


:(


sfg

Ophe said...

............... :(
Bagaimana yaa...