Wednesday, March 09, 2016

~ AQUA ~


AQUARIUS. Benarlah kata sang pengkaji, mereka yang bernaung di bawahnya sememang punya sikap yang hampir serupa.

Hari ini si aqua membukti. Dia membuat senang pada suatu hal yang cukup remeh tidak terpandangkan. Hal-hal kecil yang akhirnya membuat ingat yang tebal di dalam diri yang berdamping. 

Tanah badan aquarius barangkali. Dan, kerana itu mereka sering mudah menambat hati. Mudah didekati dan disayangi.

Sehingga jari-jari ini bercerita di sini, aku masih lagi menyusun teka yang ditinggalkan. Dan, sungguh terima kasih wahai sahabat. Untuk sedikit senyum yang disusun dari keremehan itu.

[Hal kejujuran..]  

4 comments:

Anonymous said...

aku perhati
kamu mmg suka kan
buat perbandingan zodiak begini
terhadap si tuan badan

kdg2 baca, lucu pun ada :)


sfg

Ophe said...

Hahahaa...
Memahami zodiak yg dinaungi seseorang akan memberi mudah kpd gaul yang terbagi..

Anonymous said...

aku main redah saja...
kalau instinct aku bilang jgn dekat
aku akan elak utk dekat
kdg2 aku tgk juga dgn siapa dia berkwn
the first criteria... BUKAN KAKI GOSSIP
if not mati kena berlakon


sebenarnya pg tadi, terserempak kamu
aku mahu tegur sekadar ucap 'morning' tapi ada kawan kamu
nanti jadi bahan cerita
jd aku tunduk2 saja



sfg

Ophe said...

Sekurang2nya mahu itu ada..
Walau terhanya mahu.. Hehehe