Friday, February 19, 2016

~ MENGGENAP KE SETAHUN ~


BABAK. Tanpa tahu kami berada dalam satu ruang yang sama. Aku cuba berlagak seolah tiada apa yang canggung antara kami.  Namun sesungguhnya, seperti biasa aku ini tidak pernah cemerlang untuk mencipta babak-babak lakon yang penuh kepura-puraan untuk dipertonton.

Gagal.

Setiap ketika aku cuma berharap, terjauhlah kami dari babak kebetulan kerana aku tidak mahu laku diri menyakit mata dan hati sahabat yang seorang ini. Cukup aku tahu, dia baik-baik sahaja.

"Ehh, korang gaduh ehh.."
"Mana adee.."
"Eleh, pesal buat tak tahu jer.."
"Nampak macam buat tak tahu ehh?"
"Hahahha.. korang ni.. BFF pun boleh gaduh. Dh lama perasan, tp selalu lupa nak tanya.."
"Suka ehh nak speku.. haih.." 
"Ooo speku.. Xpe, tgk jd apa lps ni.."

[Radar]

No comments: