Tuesday, January 12, 2016

~ SILENCE ~


[Bahasa senyap..]

7 comments:

Anonymous said...

berapa lama jangkamasa nak senyap ni?
jgn lama-lama sgtlah...
kurang bahan bacaan aku nanti...

sfg

Ophe said...

*sengeh..

kamu itu sering sahaja membuat orang merasa senang.. :)

Anonymous said...

kamu saja yg rasa mcm itu
cuba tanya org lain
hahaha

ala Ophie...
aku selalu percaya jika hati kita tidak senang
dan tiada cara paling baik utk merawat
maka senangkan hati org berkeliling
seorang pun cukuplah
kalau lebih lagi bagus
nanti yg tak senang di hati sendiri
bakal berkurang meskipun tak hilang...

:)

sfg

Ophe said...

Mudah2 lebih banyak senyuman yg berkeliling kamu. Dan yaaa, doa kesejahteraan untuk kamu :)

Anonymous said...

aminn...
aku selalu...
ahh hampir setiap hari akan ke sini
berharap ada yg baru utk dikongsi
tapi kalau seringnya sunyi
lantas baik beritahu saja
jgn senyap lama-lama...


sfg

Ophe said...

Kamu itu tidak lebih mahu membuat sang baca besar hati.

:p

Anonymous said...

bukanlah...
memang setiap hari aku dtg sini...
aku amat selective dalam dunia blogging
jadi jika selalu dtg means
ada sesuatu yg aku benar suka
yang benar boleh berkongsi jiwa dan cerita
bukan puji kosong
alas ambil hati


sfg